Oceno vrednosti vaše nepremičnine izdela pooblaščena ocenjevalka vrednosti nepremičnin Anja Avšič, s pridobljenim dovoljenjem za opravljanje strokovnih nalog ocenjevanja nepremičnin Slovenskega inštituta za revizijo. Cenitve so izdelane v skladu z veljavnimi Mednarodnimi standardi ocenjevanja vrednosti.
Koraki pri ocenjevanju nepremičnin:
- ODDAJA NAROČILA
- PREGLED PODATKOV
- OGLED NEPREMIČNINE
- IZDELAVA POROČILA
Oddaja naročila
Od stranke potrebujemo predvsem naslednje dokumente in podatke:
- Identifikacijske podatke o predmetu ocenjevanja (parcelna števila, ID znak, katastrska občina, številka stavbe ali posameznega dela stavbe, površine stavb ali posameznih delov stavbe),
- projektno dokumentacijo (gradbeno dovoljenje, če obstaja, uporabno dovoljenje, če je pridobljeno, načrte arhitekture, če z njimi razpolagate),
- podatek o tem, za kakšen namen potrebujete cenitev,
- vse druge dokumente, ki bi lahko vplivali na končno vrednost nepremičnine,
- lokacijsko informacijo in zemljiškoknjižni izpisek (po predhodnem dogovoru podatke pridobimo sami).
Oddajo naročila lahko opravile preko e-maila, telefona ali osebno.
Pregled podatkov
Po prejemu vseh ključnih podatkov o nepremičnini preverimo ustreznost le teh in pripravimo analizo trga nepremičnin in vseh ostalih dejavnikov, ki bi lahko imeli vpliv na končno vrednost ocenjevane nepremičnine.
Ogled nepremičnine
Sledi ogled nepremičnine na terenu, kjer nepremičnino pregledamo in fotografiramo. V tej fazi je pomembno, da nas seznanite z vsemi letnicami večjih obnov in ostalimi pomembnimi lastnostmi nepremičnine.
Izdelava poročila
Za zaključek izdelamo pisno poročilo o oceni vrednosti pravic na nepremičnini, ki vključuje vse potrebne informacije, ki so potrebne, da ustrezno razumemo oceno vrednosti in je pripravljeno skladno z veljavnimi MSOV.
Cenik izdelave poročila o oceni vrednosti pravic na nepremičnini.